reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iva Babíková

Iva Babíková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zostupujem po prudkom schodišti múdrosti,dolu do širokých oblastí rozumua odtiaľ do hlbočín srdca.Láska ma musí viesť na ceste ďalej,do najtajnejších priestorov duše,aby som videl to, čo len láska môže odhaliť:črty tváre múdrosti,kde sa odráža moje pravé ja. (P.Hannan)...zase som sa vyfarbila ;) Zoznam autorových rubrík:  myš-lienkové pochodyDobrý deňAj takí sme...

reklama

myš-lienkové pochody

Ako kvietok...

Iva Babíková

Ako kvietok...

„Dobrý deň kvietok“ zdvorilo pozdravila húsenica, keď sa po dlhej dobe zvítala so svojím priateľom. Istý čas sa musela liečiť, mala totiž polámané štyri predné a dve zadné nožičky. Napriek pretrvávajúcej bolesti sa však predsa konečne priplazila ku svojmu kamarátovi. Dlho ho už nevidela a zacnelo sa jej...

  • 25. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 4
Prežúvavá...

Iva Babíková

Prežúvavá...

Toho roku na jeseň, vo vzduchu opäť voňalo čerstvo napadané lístie. Na stráni sa už tradične zatúlala jedna ovečka. Malou ovčou hlávkou sa hnalo stádo ťaživých myšlienok: Až sa raz priblížim k cieľu, nechcela by som ľutovať premárnené dni, kedy som iba tak premrhala darovaný čas iba tým, že som prežúvala voňavú ďatelinu. Chcem oveľa viac...slobodne behať po stráni, dotýkať sa slnečných lúčov a prinášať radosť ostatným ovečkám... Prečo Pán Boh vymyslel ovcu? Načo je vlastne komu dobrá? mrmlala si popod nos. Medzi steblami trávy sa vyvaľoval starý, tučný kocúr... Začul ovečkine tiché mrmlanie a pomaly sa priplichtil ku nej. Už na prvý pohľad sa podobal múdrym. Si ty ale hlúpa ovca ťarbavo zamraučal kocúr zatiaľ čo tu bezvýsledne prehodnocuješ svoju biednu situáciu, robíš presne to, čo robiť nechceš: iba prežúvaš a prežúvaš...

  • 24. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 861x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu